19 Mayıs 2011 Perşembe

yorum cevapları






bugün Arkadaşımın bebeğine hediye almak için çıkmıştım.Hava o kadar güzeldi ki ,kendime dayanamayıp bu güzel kır çiçeklerini topladım.Çiçeklerin kopartılmamasını savunurum her zaman ama kendimi tutamadım. ve şimdi hava bulutlu az önce dolu yağdı.Hala yorum sayfalarını açamıyorum süreli adres bulunamadı diyor.ya da yorumlarımı güzelce yazıyorum tam gönderiyorum diye seviniyorum yine aynı yazı.Benim blogda değil tüm bloglarda aynı sorunum var:(.Beni yorumlarıyla mutlu eden Gülen Tezer'im çok teşekkür ederim beğenmen beni mutlu etti gerçekten.Ben de senin yaptığın 14 parça elbiseyi merak ediyorum:)
Dikiş dersim ben de sevdim fiyonkumu:)) Sizin gibi ustadan da onay aldım ya daha da çok beğendim şimdi:))
Örgüçantam beni hiç yalnız bırakmadığın için teşekkür ederim:) badem de çok şirin olmuş:) kırkılmış koyun gibi:)
Dip not: com uzantılı adreslere de giremiyorum malesef:( mesela dikiş dersine,stil direktörüne,modavesaireye....:((((((((( 

5 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım benim , giremediğini söylediğin sayfaları listenden sil ve tekrar bizlerden oralara ulaşarak yeniden kaydet . bizler sorunsuz girebiliyoruz.
yine olmazsa bana not bırak stil drektörü Edacığıma not bırakayım belki bir yol gösterebilir.
öpüyorum.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Sevgilerimi bıraktım canım.İnşallah blogundaki sorunlar düzelmiştir.
Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

cok sey ogrendim

Adsız dedi ki...

o Evet, muhtemelen bu yuzden

Gülen Tezer dedi ki...

:) canım benim :) hani hatırlıyor musun, benim ekleme-saplamadan yaptığım bluzum için yaptığın bir yorumda dikiş kursuna gideceğini yazmıştın. Bak gittin ve neler yaptın. O kadar beğendim ki yaptıklarını.. Benim 16 parçalı elbiseye gelince, ay sen onu unutmadın mı? O bitmedi çünkü göğüs kısmımın maşaallahı olduğu için üstümde hiç iyi durmadı. Ben de kurs arkadaşlarımdan birine verdim. Zaten az bir işi kalmıştı, O devam etti ve sanırım artık giyiyordur da. Benim şnssızlığım dikiş öğretmenimin mezun olduğundan beri (20 yıl önce mezun olmuş) ilk kez dikiş sınıfı almış olması. Çok ama çok sevdim öğretmenimi, çok iyi biri ama dikiş konusunda hiç bir şey öğrenmedim ondan. Mesela o modelin bana yakışmayacağını O söylemeliydi bana. Öğretmenim mefruşat konusunda uzman ama ben mefruşatla pek ilgili değilim :( Sınıf arkadaşlarım hep mefruşat yaptı zaten :) Hatta bir gün dikiş konusunda sen benden iyisin Gülen dedi öğretmenim :/ Başladığım yerdeyim ben ama senin adına o kadar sevindim ki geçen yaz benim kıytırık bluzumu beğenen bir arkadaşım dikişte harikalar yaratıyor şimdi.
Helal olsun ve ellerine sağlık canım benim..