29 Ağustos 2009 Cumartesi

havludan kolay pisicik yapımı(tutorial)

pisiciğin bitmiş hali, tersten yüklemişim resimleri :S Siz de bir miniği yapımı oldukca kolay bu pisicikle sevindirebilirsiniz:)
Gövdenin içine elyaf doldurup dikeriz, bir de kuyruk dikeriz(kuyruk resmini çekmeyi unutmuşum)
Kafayı dikip yüzünü istediğimiz gibi şekillendiririz,kulakları ;kafanın düzünü çevirdikten sonra dikip içini öyle doldurdum.
Kedini kafasını çizeriz(ben göz kararı kalıpsız çizdim),
Bütün bacakları dikip düzünü çeviririz,
İki bacağın dikilmiş hali,
İŞaretli yerleribirleştirip dikiyoruz,dikkatli bakarsanız mavi işaretleri görürüsünüz,
uçak yapar gibi,kenarlarıkatlıyoruz katlanan uçları işaretliyoruz,
bir dikdörgen kesiyoruz,bu dikdörtgenin ebadı sizin tercihinize bağlı.

10 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Şiiiiiiit uyandırmayalım!

sesiber dedi ki...

oyyyi çok tatlı olmuş pisicik, ellerine sağlık

阪戸みほ Miho Sakato dedi ki...

very cute!:)

kedicibasi dedi ki...

:)

fatoş dedi ki...

çok güzel, ellerinize sağlık.eylül bayılacak

C@N@N dedi ki...

ÇOK TATLI OLMUŞ OĞLUMLA BİZ BAYILIYORUZ KEDİLERE EN KISA ZAMANDA ONADA YAPICAM ELLERİNE SAGLIK

kedicibasi dedi ki...

çocuklar gerçekten çok seviyor. Ben birçok arkadaşıma hediye ettim bebekleri severek oynadılar:)

SMİLENA dedi ki...

harika bişey .deniycam.süper olmuş

fistik ve pati dedi ki...

Çok güzel olmuş pisicik ellerine sağlık...Bende deniyecem...

kedicibasi dedi ki...

teşekkür ederim hoş geldin.Çok kolay yarım saate yaparsın fistik:)