3 Ekim 2010 Pazar

koca kafa:)





Koca kafalı kız kedi:)Tatile çıkmadan yaptım yeğenim için.Kedileri çok seviyor tatlım:)Teyzesine çekmiş.Little foots' tan aldım kalıbını.Dikimi çok kolay.Elbisesini de hazır dantelden ve biraz tığla örerek bitirdim.Danteli bana annem vermişti.Dantel eski yani vintage annem ne zaman aldı kimbilir.kediciği de kullanmadığım kazağımdan yaptım.Bu kedicik yarı geri dönüşüm yarı vintage oldu:).Melez güzeli.tatilde olduğum için int. hiç giremedim .Blogumu yenileyemedim.arkadaşların bloglarını da gezerim inşallah.

4 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok şirin olmuş:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok şeker bu elbiseside çok şık ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

kedici başıdan da bir kedi beklenirdi ,çok güzel olmuş ellerie saglık

kedicibasi dedi ki...

teşekkürler beğenmeniz beni mutlu ediyor:)