3 Eylül 2010 Cuma

kırmızı kırmızı birşey:)




Dün başladım bugün bitirdim:)Tabi evi boşverdim, sadece yemek ve bulaşık:)).Sonuç hoşuma gitti ama daha çokk çalışmam lazım, güzel işler ortaya koyabilmek için.Ekipman da önemli ama asıl olan eldekilerle yapabildiğinin en iyisini yapmaktır.Ben henüz o aşamada değilim. Ufak hatalarım var .Sapını az daha uzun yapacaktım ama kumaş yetmedi Zaten o demiri de bu yüzden kullandım.
Efendim benim ekipmanlar; artık olmayan gri bir kot etek,mağazalarda eteklerle hediye verilen hiç kullanmadığım kırmızı bir kemer,küçük bir seyahat çantasının omuz askısının demirden aparatları, yırtık çantadan çıkardığım fermuar,kumaşını çok sevdiğim eski gömlek,Bu kadar:)
Bir gece aklıma bu çanta fikri geldi ve beni epey bir uyutmadı:)Bende eskizini bir kağıda çizdim ve tembelliğimin geçmesini bekledim.Bu güne kısmetmiş:) Bayramda kullanmayı düşünüyorum .Sizce el içine çıkılır mı bununla?Deneyelim görelim değil mi:))
fotoğraflar tam yansıtmadı çantayı:(

6 yorum:

allımorlu dedi ki...

kedicibaşıcım maşallah sana ne güzel yapmışsın yine..ekipmanları okurken ben baya bir güldüm(kendimi düşündüm o ekipmanlarla heralde bakıp bakıp dururdum)hala bile gülüyorum şu an:)))kullanılmayan şeyden kullanılan bişey üretebilmek ne kadar zevklidir kimbilir..ve ben bu zevki tezcanlılığımdan dolayı yaşıyamıyorum,karakalem resim yapıyordum onu da askıya aldım bu tezcanlılıktan..

el içine çıkılır mı da ne demek..gayet güzel bence..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ben çok beğendim kotla yapılan herşeye bayılıyorum .
ellerine sağlık

sena çeyiz dedi ki...

şahane olmuş. Yalnız malzemeleri bulmak zor :)

Ellerinize sağlık. :)

Hoşçakalın

orgu delisi dedi ki...

çok hoş, kullanışlı bir çanta olmuş. o malzemeler bende olsaydı herhalde birbirimize bakar bakar dururduk sadece :))))
ellerine sağlık çok pratik ve zevklisin.

tasarım mekani dedi ki...

Kadir geceniz hayirli olsun ins... Rabbim daha guzel gunlere erismenizi nasip eylesin...slmlar medinem

Unknown dedi ki...

çantan cok güzel olmuş ,ekipmanlar evde varmış işte ne güzel bu dıy olmuş dimi:)