15 Temmuz 2010 Perşembe

yaramazlık aromalı şeker



Şeker Bey artık kendini aştı kediliğe terfi etti:)Kedi gibi gidiyor diğer odada gizli işler çeviriyor, çağırınca gelmiyor, saklanıyor.Sofraya oturdukmu yemek yedirmiyor, herşeyin tadına bakmak istiyor.Özellikle benim karpuzuma ve çatalıma göz dikiyor:)
Şimdi de pencereleri açamıyoruz.Beyimiz perdenin o daracık yerine girip ya uyuyor ya da oradan pencerenin camına konuyor ve biz perdeler kapalı bile olsa açamıyoruz pencereyi.Çok şükür ki evimiz yazın çook sıcak olmuyor:) Canım benim çok tatlı, daha çok yaramazlığı var da başka zaman yazayım:)

4 yorum:

allımorlu dedi ki...

yaa ben neden yorum yapamıyorum kii!!
bizim recebimiz vardı kedicibaşıcım 13 yıl yaşadı yaşlılıktan vefat etti yavrum..
o da çok muzır bişeydi cola bardağına kafasını sokar asitleri yüzüne geldikçe hapşırıp kafasını sallardı:)ben onu'ohhh,çok tatlıymış'diye öperdim o da alışmıştı milletin yanında'ohhh çok tatlıymış' derdi beni rezil ederdi:P
muhabbet kuşları sevildiği zaman çok evcilleşiyolar..
bizim kuşlarda(o dönem baya bir kuşumuz oldu)bazıları kısa yaşadı recebe arkadaş alıp duruyorduk)çocuk bir ruh ikizine rastlayamadı en son incinur diye bir kız geldi:)
bunlar baya bir didiştiler,incinur çok agresifti recebin tüylerini yoluyordu :Psonra aralarında aşk doğdu bunlar yumurta yapmaya başladılar ama seri üretim gibi görsen ev çifliğe döncek:Pincinur yuvadan çıkmaz,recep desen incinura yemek yedirir filan..ama yumurtadan hiç kuş çıkmadı incinur depresyondan mevta oldu,recepte onun aşkındanmı yoksa yaşlılıktan mı öldü orası muamma..

yani demem o ki minicik bişey ama kuşta ayrı sevdiriyor kendini:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım adı gibi çok şeker. 4yıl önce bende mavisi 13 yaşında kaybettim onun adı da şekerdi.
bak hem duygulandım hemde bu güzelliğe bakmaya doyamadım.sevgiler canım

kedicibasi dedi ki...

ilahi allımorlum:)Senin recep de ivedikmiş yani:)bu kuşlar çook şeker oluyor gerçekten kedi gibi
sevebiliyorum kerateyı:)

kedicibasi dedi ki...

örgü çantam başın saolsun benim önce devardı muh.kuşum ama çok yaşayamadan kedilere yem oldu zavallı:( çok ağlamıştım.İnşallah bu kuşum uzun yıllar bizimle beraber olur:)