21 Aralık 2009 Pazartesi

1-2 deneme



Takı işine de el attım:) Deneme sayılabilir, o an içimden gelen birşeydi yapıverdim dün akşam hediye ediverdim biter bitmez:) sahibi beğendi, umarım siz de beğenirsiniz.Eskiden de bileklik yapardık amca kızlarıyla ,hayaller kurardık, satıp tüm yaptıklarımızı zengin olacaktık:) Kimi zaman deterjan saplarına isim işledik,kimi zaman kum boncuklardan rengarek çiçekli bileklik yaptık,bazen tesbihleri bozup annelerimize çaktırmadan dizdik ipe, oldu bileklik.Ne satabildik ne de zengin olduk,ama yaparken çok mutlu olurduk:)O sohbetler çok güzeldi,şimdi artık bir yabancı gibiyiz:(

2 yorum:

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

çocukluğumda kücüç deniz kabuklarını misinaya dizip kolye bileklik yaparak kaldırımda açtığım sergimde satardım. oradan kazandığım parayla atari, kaykay, ayakkabı, şnorkel, palet, deniz gözlüğü gibi aksesuarlara harcayarak küçükçük ilçedeki popülerliğimi arttırmıştım. o zamana göre gerçekten zengin olmuştum. hey gidi günler hey...

kedicibasi dedi ki...

ne güzel, ben de hep kazandıklarımla istediğim şeyleri almanın hayalini kurardım:)