27 Ağustos 2009 Perşembe

clutch mu desem cüzdan mı:?


yapım aşamaları,(üstteki fotolar)



pacman gibi olmuş:)

çantacığın orijinal rengi budur efendim.boyutu da anlaşılıyor herhalde:)
yoyodan çanta yapma fikriyle yaptım bu cüzdanı.Telefonumu koyarım dedim ama biraz zor giriyor içine:)Anahtar cüzdanı olacak şimdilik.eski gömlek,düğme ve düğün kartı fiyonkuyla yaptım .fermuarını pek iyi dikemedim ama sökmedim .çok sevdim şirin oldu:)
bundan böyle,kocaaman yoyolu çanta yapma fikrim var güzel olur gibi geliyor.bir de bileğe takmak için kayış yapacağım kenarına.

5 yorum:

lemaninignesinden dedi ki...

canım tamda hırsızlara karsı ıyı fıkır olmuş

ŞANSLI dedi ki...

Çok güzel olmuş.Desende çok güzel.Eline sağlık .Yeni tasarımını merakla bekliyorum canım benim.
Sevgiler...

kedicibasi dedi ki...

saolun arkadaşlar:)

ebrulikedi dedi ki...

çok şirin.bozuk para için de iyi olur.

dshandmade dedi ki...

ben bu fikri çok beğendim. Bir de daha büyük çantasını yaparsın, cüzdanıyla takım olur. ellerine sağlık.