1 Nisan 2010 Perşembe

ANIT KABİR MAKETİ





Eşimin küçük kardeşinin performans ödevi.Bilirsiniz büyükler genelde performans ödevinde çocuklarına yardımcı olurlar,ya da tam tersi :D
Ben de KÜÇÜK yardımlarda bulundum,ya da %99.9unu ben yaptım da diyebiliriz.
Biliyorum o kadar süper olmadı ama nasıl yapacağım konusunda çok endişeliydim.Çok şükür elle tutulur bir çalışma oldu.
Aslanlar ve aslanlı yolun girişindeki kız -erkekler de ev yapımı seramik hamuru.
Gerisi karton ,mukavva,yapıştırıcı,silikon bayrak direkleri de pipet.
Yorumlarınızı çok merak ediyorum sizce nasıl olmuş?
D.N: proje gece 3 de bittiği için fotoğraflar hem gece çekimi hem de tel. kamerası.Görüntü kalitesi için üzgünüm sabah çekme şansım olmadığı için sadece bunları çekebildim.

6 yorum:

allımorlu dedi ki...

kedicibaşım elinden bişey kurtulmuyor senin:))herşeyi beceriyorsun,eline sağlık her zamanki gibi çok güzel olmuş:))

kedicibasi dedi ki...

teşekkürler allımorlum:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım mükemmel çok başarılı bir çalışma olmuş süpersin

kedicibasi dedi ki...

saolasın örgü çantam
:)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Eline sağlık canım.Süper olmuş.
Sevgiler:)

Stil Direktoru dedi ki...

tatlım bak chromedan gelince bloguna bu çıkıyor aman dikkat

kedicibasi.blogspot.com adresindeki web sitesi, bilgisayarınıza zarar verebilecek veya izniniz olmadan çalışabilecek kötü amaçlı yazılım barındıran harosa2.blogspot.com sitesinden öğeler içeriyor. Kötü amaçlı yazılım içeren bir web sitesini yalnızca ziyaret etmek bile bilgisayarınıza virüs bulaşmasına yol açabilir.