21 Mart 2009 Cumartesi

mutluluk mimi

sevgili arkadaşım örgüdelisi beni mimlemiş:))konu nelerden mutlu oluruz. benim de çogu blogcu arkadaşların mutluluklarıyla aynı. ne güzel değil mi; küçük şeylerden mutlu olmak bi nimet.
yukardaki benim sevgili kedim gümüş ve 5 yavrusundan ikisi. onları beslerken çekmiştim. çok özledim çooook. yavrular emerken hiç gördünüz mü bilmem ama çok tatlı olurlar :) İşte bebn bu sahne de mutlu olurum ellerini annesine bastıra bastıra emerler kavga ederler yerini kaptırmamak için:))kedi severken,benim gibi seven biriyle tanıştığımda,bana küçücük de olsa süpriz yapıldığında ,alış-veriş yaparken ,sevdiğim bir kitabı elime aldığımda,yaptığım bir işin sonucuna ulaştığımda, evim temizse,başkalarına faydam dokunduğunda,kilo verdiğimde,daha da uzar gider bu yazı; çok şükür ki mutlu olabiliyoruz.en büyük mutluluğum eşim tabii ki.Allah herkese mutlu huzurlu hayat nasib etsin..sevgiler.
ben de sevgili elişisaati ve amigurumi ören betül arkadaşı mimliyorum isterlerse:)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba kedisever biri olduğum için
kedisever bloglara uğradığımda çok mutlu oluyorum.
14 sene dusty isimli kedim bizimle yaşadı.
Bizim evde doğum yapmıştı.Aynı sahneler sayende gözümün önüne geldi.Sizinkilerde çok tatlıymış maaşallah.
Kedisever kardeşime sevgiler.
Aktif listemdesin.

orgu delisi dedi ki...

güzel ve mutlu günler hep seninle olsun.sevgiler,
bu arada kedilerine bayıldım.

kedicibasi dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar:))hepimiz mutluoluruz inşallah

Begonvilli Ev dedi ki...

Tüm hayvan dostlarını ben de çoook seviyorum.

Unutmadan, bu konudaki bilgisizliğimi bağışlayın, bu ''mim'' de neyin nesi? Gerçekten tam olarak bilmiyorum.Beğeni ve takdirle ilgili olmalı ama bir kuralı var mı?

kedicibasi dedi ki...

mim oyun gibi bişey. bi konu üzerinde bloglar birbiri arasında paslaşıyorlar.ben seviyorum. doğrusu ben böyle anladım mimi,aslında ne olduğunu tam olarak bilmiyorum :))

glgn dedi ki...

kedileri severim,kedileri sevenleri daha çok severim.merhaba demek istedim..gerçekten onları izlemek büyük mutluluk veriyor insana,huzur veriyor..

Unknown dedi ki...

süper bişeydir ...benim kedim köpekgimiz oldugundan beri gelmiyor küstü sanırım sokaklarda arıyorum belki bir yerde rastlarım diye ):ama yok bende kedileri çok severim güle güle büyüt